مسیر پـرواز

با دانستن و عمل کردن به احادیث اهل بیت در مسیر الهی عمل می کنیم.

مسیر پـرواز

با دانستن و عمل کردن به احادیث اهل بیت در مسیر الهی عمل می کنیم.

من با ابراهیم کار دارم

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ


مگر نمی گویید شهدا زنده اند ؟

زنده ها می بینند و می شنوند!

من با ابراهیم هادی کار دارم !

ابراهیم موبایل نداشت؛

اما بی سیم که داشت !

ابراهیم !

اگر صدای مرا میشنوی ؛

کمک !

من و بچه ها گیر افتادیم

در تله ی دشمن !

تلفن همراه من کار نمیکند

بدرد نمیخورد

هر چه گشتم برنامه بیسیم نداشت

تا با تو تماس بگیرم

گفتم میخواهم با بیسیم شما تماس بگیرم

گفتند اندروید شما را

چه به بیسیم شهدا !

اما من همچنان دارم تلاش میکنم

تا با گوشی اندروید

صدایم را به تو برسانم

اگر میشنوی

ما گیر افتادیم

بگو چطور آن روز وقتی به گوشت رساندند

که دخترهای محل از فرم هیکل تو خوششان آمده ؛

از فردایش با لباس های گشاد

تمرین کشتی میرفتی ؟

تا چشم و دل دختری را آب نکنی !

اینجا کُشتی میگیریم تا دیده شویم

لاک میزنیم تا لایک بخوریم

تو حتما راهش را بلدی

که به این پیج ها خندیدی

و دنیا را پیچاندی !

و ما در پیچ دنیا سرگیجه گرفتیم !

ابراهیم !

اگر صدایم را میشنوی ؛

دوباره اذانی بگو تا ما هم مثل بعثی ها که صدایت را شنیدند

و راه را پیدا کردند

راه را پیدا کنیم ...

راه را گم کردیم که به عشق

سیب زمینی های سرخ کرده ی

مک دونالد آنقدر ذوق زده شدیم

و پای کوبی کردیم

تا آقا گفت

لطفا متانتتان را حفظ کنید !

اگر از جبهه برگشتی

کمی از آن غیرت های ناب بسیجی ها

را برایمان سوغات بیاور ؛

تا ما هم مثل شما حرف اماممان را زمین نگذاریم

تمام /

نظرات  (۱)

۱۶ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۲ حمیدرضا وجدانی
++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی